Friday, June 10, 2011

Ding Mapangangas a Pamagdulap king Katutwan

Misasapwak la king pasbul ning kalalangan
ding mapangangas a pamagdulap king katutwan-
nung misan, awsan do reting Kamuritan
ding maka-barung, mangatulid a sanging
pantas a migtambun king kulkul ning milabasan

Karing mata rang mapanyuri at magbanal-banalan —
(ding pamagdulap a reti, king mumuna rang tagulele,
bingut lang sisipsip gatas king susu ning amanu) –
matula la pa. Awsan do pang Kabanalan –
pablasang keng umpisa, makagyu mu king lalon dala
ring alang-malit nang timan. Pablasang e re pa selatan,
e la pa metibu’t mesalubsub king dila nang mataram

Ding amanu ning kapangangasan, ampat miyagkas na la
sisiksik la reti karing karelang panimanman. Papalto na
ing kalawang -- ing aging makakulapul karing bulung panggalal
a makasabit karing karelang malingmingan
at ing Kabanalan – kanita ne maging Kamuritan.

Ila ing mayupaya, Ila ing makarakal –
nung mayun ka karela, matinu ka’t banal,
nung salangsang na ka man
ituring da kang panganib at kalaban …
ipaspas da la king kekang arapan
ding tanikalang panyakal mung batal.




also published in eK!/versilog



***
2011
Oran, Algeria

5 comments:

yakky said...

di ko gets...

Verso para Libertad said...

sorry ala pang translation e...ibubulong ko na lang sa iyo...ahihihi! salamat sa pagdalaw.

yakky said...

wala nang tagalog? di naman ako marunong ng salitang yan kasi. to naman!

Verso para Libertad said...

may mangilan-ngilan kaya lang sa next pa. weekly lang kse ang update ko dito e. di rin naman kita maintindihan dun sa blog mo e...ang lalalim ng english nalulunod ako

yakky said...

asus echouzero ka kahit kelan! nag-uuminglis ka rin naman ano. kevz na ang grammar ko dun tayong dalawa lang ata nagbabasa dun, harhar! waz akong paki ever basta blog ko yun!